Nej Sandra...

Eller kanske ja... Vi pratade i telefon den 15 ( tror jag ) men det vart ju inte förräns den 16 jag fyllde år. Att glömma är mänskligt å jag ska motvilligt erkänna att jag bara för ett litet tag sen glömde av Marikas födelsedag eller glömde å glömde? vi pratade bara om den lilla nyfödda bebisen som hade kommit samma dag, Så man kan väl säga att jag missade det helt.


I dag - MÅ BRA APT - slutar inte förräns kl 19.30 ( började jobba kl 07.00 ) SEEEGT.


Slänger in en liten hälsning till min granne oxå.
VÄLKOMMEN HEM VERONIKA!  Vi har saknat dig jag och Jesus.

Ok, måste jobba vidare nu.

Ps. I går köpte vi en ny soffa å bord å mattor. Det blev kanooon-bra. har liksom tröttnat på möblemanget Fåtölj, fotpall å madrass nu.
Ska fota resultatet i kväll och lägga in en bild om ni vill se.

KKKKKKKRRRRRRRRRAAAAAAAAAMMMMMM!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!
jag har en ny rolig tävling på bloggen.
ett härligt paket från www.aromia.se kan man vinna :)
hoppas du vill delta!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-19 @ 14:59:50
Postat av: Sandra

Joooooo!! Jag är ur kass, jag vet detta själv!! Men va roligt med soffa o tillbehör!! Väntar med spänning på bilder!!! Puss o Kram S

2008-05-19 @ 20:38:28
Postat av: Sandra

Haahaaa skojjigt!! Fyller du verkligen 16:e, e det Johan som fyller 15:e då? Fast April eller e det kanske Marika?? Hmm jag får nog jobba på detta!!! Kram Kram

2008-05-19 @ 20:42:35
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!

2008-05-23 @ 22:24:21
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja hon vet... Fioricc...

(råkade skriva svaret i min blogg, amatör?, jag vet!)

2008-05-25 @ 21:53:34
URL: http://lillis7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0