Yes!!

Jag vart ju sådär nöjd med förra veckans resultat av vägningen. vet ej i fall jag skrev om det men jag gick ju inte ens ner.  Pinsamt var det och jag var sur som en citron efter. Resultatet var : upp 0,1 kg.... jag vet, det e ju pyttelite men endå. hade ja tagit av mig bältet å tömt fickorna så hade jag säkert hamnat på plus, minus noll..

Men nu, i går,  YES!!
I går efter vägningen vart det en glad Malin som kom hem, jag hade losat hela 2 kg. Jag ville nästan krama om väg-tanten så glad blev jag.
Min sammanlagda viktminskning är nu 7,1 eller kanske tom ,2  .  Kom inte i håg riktigt men strunt samma oavsett så e jag  AS-NÖJD!!

Tycker ni att jag e en mall-potta nu??

Ska även nu passa på att slänga ut lite gratulationer.

♥ Grattis till Jessica ( min gamla klasskompis fr högstadiet ) som har fått en liten dotter.
♥ Grattis till Sara & Patrik som även dom har fått en liten tös. Lilla LIA . Tror att hon blir 2 veckor nu på måndag eller tisdag..
♥ Grattis till Michelle som fyller år i dag ( min x-granne´s dotter )
♥ Grattis till Magnus Spiik som oxå fyller år i dag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Och jag vill ge dig ett stort grattis,som lyckats så bra..kanon bra jobbat.
Hoppas du får en trevlig påsk :)

2008-03-20 @ 22:14:17
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Malin

Tack! Tessan.

2008-03-21 @ 11:47:52
URL: http://malinjohansson75.blogg.se
Postat av: Sara

Tack så jätte mycket,
stämmer jätte bra på tisdag är
hon två veckor...
Ha en bra påsk..
kramis

2008-03-22 @ 11:26:56
Postat av: maja

grym du ÄR!
Grattis !

Snart dax för en promme igen, Andrea är ju hos pappa denna veckan.

Kram

2008-03-25 @ 12:46:07
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0