Vinterdag

I går:
Det blev en timmes promenad med stavar, pulsandes fram i snön.

I dag:
Solen strålar och det veerkar vara ett helt underbart väder ute. Vad gör jag då av min rast?? Jo jag sitter inne framför datorn och letar busstider.. Att jag inte tog vara på rasten och gick ut är ju en fråga man kan ställa sig.

När jag har slutat jobbet ska jag gå ner till hållplatsen och hoppa på bussen, där på ska Sandra och barnen förhoppningsvis vara.
Vi åker hem och går upp till Fritids och hämtar Julius.

Jag får rota i genom kyl, frys och skafferi för att se om jag kan hitta något att bjuda våra gäster på, det är dock mkt tveksamt om jag kan finna något för det ekar av tomhet i våra skåp.

Får la gå till Turken och köpa några torra bullar .. 

Sedan är det Vikt väktarna som gäller och en massa bra på tv i kväll..
Lycka till till mig själv!

Kommentarer
Postat av: trissan

Du behövde ju inte gå och köpa torra bullar med så praktiska gäster som igår, som tar med sej en hel frysdisk hem till er . =)

Sen att det gick bra på vv är ju bra också, ett jävla hg kvar till 10% ju jätte bra efter bara några veckor . Jag är avundsjuk på dej . =P

HA det bra vi ses på lördag

2008-03-27 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0