UPPDATERING!

Min internet-uppkoppling hemma har varit ap-dålig de senaste dgrn har varit kasst så därför denna uppdatering:

ONSDAG: Jo, jobbade ju som vanligt på dan ( en halvtimmes promenad på rasten ). Slutade tidigt och åkte hem. Julius gick hem själv fr skolan, han e så mallig å stolt över sig själv när han får göra detta.  Trissan skulle komma hem till oss så jag och Julius gick ner till hållplatsen för att möta henne. Jag bjöd Trissan på kaffe och vi satt och tjötade tills Johan kom hem och Anna kom och hämtade oss.
DAGS FÖR VÄGNING PÅ VIKT VÄKTARNA: YES! å JIPPIE!! Det gick bra för mig, Jag hade losat 1,9 kg, Jag vart mkt nöjd å lite mallig över detta. Min totala viktminskning e nu på 5,2 kg . Tänkte skita i att promenera denna kväll för regnet fullkomligt öste ner men när jag kom hem så ändrade jag mig snabbt och ringde Trissan och tvingade med mig henne ut i rusket på promenad. Vi gick i en halvtimme sen följde jag henne hem. Kände mig inte helt nöjd med detta så jag fortsatte en sväng själv. Allt som allt blev det en timmes promenad.

TORSDAG:   Får fortsätta med uppdat senare då min rast e slut nu!

Nu fortsätter jag:   Promenad i ca 30 min på rasten med undantag av några minuter inne på Sjöbaren då jag hälsade på min faster och två av mina kusiner
Slutade jobba kl 16.30 då jag satte på mig lurarna och trampade i väg hemåt. Promenaden tog 2 timmar ungefär.
Hemma senare så syndade jag  Hua mej! Dumma mej! Jag åt chips. Inte ett chips, inte en skål. Utan jag åt upp en hel jäkla påse.... Å fy 17:on vad dum jag e....

I DAG, FREDAG: Dagen började med tummen ner kan man säga. En rasande huvudvärk sa god morgon till mig. Jag rusade ner för att ta en tablett men kom ungefär samtidigt i håg att dem låg i jackan på jobbet.
Precis när vi skulle åka kom jag även på att nycklarna ( alla nycklar... ÄVEN DEM TILL JOBBET ) låg i jackfickan på JOBBET!!!!  ÅHH!! Mitt UFO-JAG!
Hur fan skulle jag lösa detta, det var ju jag som skulle öppna på jobbet i dag... F A N ! ! !
Jag fick ringa runt till mina kollegor å strax kom jag på att vi skulle åka hem till Charlotta å låna hennes nycklar.
Jag kan ju säga att jag hann komma fram till jobbet i tid å väl där var det en tablett som stod som nr 1 att få i mig. Sedan satte jag i gån hurran å hällde i mig 2 snabba koppar.
Dagen gick och strax innan 13 kom Julius ( farmor å farfar lämnade han hos mig )
Pia med barn kom oxå och vid halv14 tiden drog vi i väg till LEK OCH BUSLANDET.
Julius och Ida lekte och hade hur kul som helst i ett par timmar å sedan kom Johan och hämtade oss.
Johan körde hem mig för att åka vidare och hämta Marcus och Jennie som va i stan.
Dom var här en stund innan Johan körde dem vidare till deras nästa besöksmål.
Nu fixar Johan mat. Det blir pasta med ngn mager sås, med vitlök i känner jag.

TREVLIG HELG ALLA

Kommentarer
Postat av: Tessan

vad duktig du är & vad roligt att du ser resultat, men vad jobbigt med huvudvärken.
Har du testat blodtrycksmedicin man kan få det som förebyggande mot migrän.
Hoppas du får en toppen helg & unnar dig att ha det lite bra, när du varit så duktig :)

2008-03-07 @ 21:06:02
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Hoppas ni får en trevlig helg.
Ser fram emot en nice promme nästa vecka.
Stor kram
Maja

2008-03-07 @ 22:23:26
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0