Stackarn

I natt någon gång kom en liten svag stackare in och kröp ner mellan mig och Johan, Han var varm som en kamin och hade ont i kroppen och var "tung" i huvudet, grät en skvätt och somnade strax om å jag lika så.

I morse var han om möjligt ännu varmare, Vi måste bara köpa en febertermometer ( öron-varianten )



Jag skulle ju öppna på jobbet så det blev för Julius att åka hem till farmor för lite omvådnad.
Fick komma i från jobbet vid halv 12.
Nu ligger Julius i soffan å kollar på Simpson-filmen.
Trissan kom precis hit och vi ska väl sitta och tjöta en stund samt dricka lite kaffe.
När Johan sedan kommer hem drar vi i väg till V V.
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men dom kan vara luriga (när batteriet är på väg att ta slut). Jag skulle ta tempen på Michelle en natt & hon hade 101 grader..

2008-03-13 @ 17:59:55
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Sandie

Stackars Jullan!!! Men vilken duktig mamma han har....målmedveten!!Har själv köpt kort på Gymnasium-underbart ställe, men jag tycker du ska ta det som är närmst. Kram Kram

2008-03-13 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0