Sportlife, Sats, Gymnasium, Träningsverket??

Var ska jag köpa träningskort? Jag blir inte klok på detta. Kan inte bestämma mig alltså...

MOTION I DAG:

♥ Gick från jobbet till Sisjön, ca: 1 1/2 timme
♥ Gick från Sisjön och hem, ca: 50 min

Ja, Jag får väl vara nöjd med dagens trots att jag hade som plan att ta en halvtimmes promme på rasten vilket inte blev av.
Jag får skylla på Maria som tvingade med mig till Mari mekko-butiken. Ha ha ha ha..

I morgon e det i alla fall en rast-promme som gäller.. Hejja Malin! å Hejja mig i mrgnkväll oxå.......


Nu e jag nybadad å ska bara borsta tänderna å sedan göra ett svanhopp ner i sängen å sova hårt som sten tills kl 05.45 i morgon bitti.

God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tränar på Sportlife & är nöjd (ok priser, inga diva fasoner etc) samt att det finns pool :)

2008-03-12 @ 10:33:24
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0