Nedräkning...

Julius har börjat sin nedräkning mot 7-års dagen. Han ville att jag skulle skriva om det på datorn, så nu gör jag det för hans skull. Det är nu : 19 dgr kvar.

Jag fattar inte att han redan e så stor, tkr inte det va länge sen jag gick med stor mage och väntade på hans ankomst.

VIT MÅNAD!!
Jag och Johan har bestämt oss för att ha en anti-alcoholic-månad.
Vi har dock inte bestämt startdatum än.
Det är ju en hel del points man får i sig även om man bara tar ett glas vin.
Hoppas att detta går bra.

Nu ska jag surfa in på Ikea å kolla efter en barngrind till jobbet, Jag och mina kollegor ska dit på Torsdag och
tok-shoppa.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Bara 19 dagar kvar... När var det Johan fyllde då?
Promme ikväll kanske?
Kram

2008-03-11 @ 08:17:30
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Malin

15 April

2008-03-11 @ 08:34:19
URL: http://malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0