Lördag.. tiiidigt..

Typiskt när man är ledig och får sova lite längre.  Då vaknar Malin kl 05.00 och kan inte somna om. Jag låg i en halvtimme och försökte sen gav jag upp och gick upp.

Huvudvärken försvann aldrig i går men som tur var så var det VÄLDIGT lite barn på Lek och bus-landet. Kan ju säga att jag aldrig klarat det annars..
Precis när vi skulle åka därifrån så ringde Maja och berättade att hon hade hamnat öga mot öga med Mikael Persbrandt ( hon är på besök hos sin mamma i Sthlm ) . Läs om hennes träff med en av Sveriges snyggarste män på hennes blogg ( annamaya.blogg.se ) En annan goding som jag njöt av att titta på i går var : Björn Gustavsson


Han var gäst hos ROBIN.
 

I alla fall...  så,  trots mat, tabletter, massage, frisk luft å vila. 
 Huvudvärken vägrade i går att ge med sig så jag gick till slut och la mig.  Somnade som en stock direkt med samma sällskap som väckte mig i går morse : Migrän-jäveln!

Å nu när jag vaknade så kände jag ju givetvis efter i fall hvdvrkn va kvar, å Japp, dock inte så illa som i går men i alla fall.  Fram med pillerburken innan frukost, känns väl sådär.

Blir det inte bättre i dag så tänker jag Ringa till en gammal kollega ( ANJA ) som e duktig pa att massera och be och få en akut-tid hos henne. För så här orkar jag inte ha det i dag oxå.

HAVE A NICE DAY!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ta bort direktlänkningen till bilden av katten nu är du så snäll annars spärrar jag ut dig eller byter ut bilden mot en annan dito som är mindre snäll.

2008-03-08 @ 07:32:55
URL: http://carina.gokboet.nu
Postat av: Malin

Jag har tagit bort katten nu.. hoppas att du e nöjd med det? Jag hittade bilden på google å trodde det va ok att kopiera den.. Sorry!

2008-03-08 @ 07:58:22
URL: http://malinjohansson75.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tycker dessutom att det är mindre trevligt att du känner att du måste hota mig för att få det du vill....

2008-03-08 @ 08:05:31
URL: http://malinjohansson75.blogg.se
Postat av: Maja

Hej hej!
Vilken obehaglig människa!
Jag brukar också ta bilder på google, varför inte be vänligt istället om man nu vill hålla bilden privat?
Snart back i götet.
Kram på dej

2008-03-08 @ 10:15:38
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Carina

Jag skrev hur du kunde göra i inlägget med katten och NEJ det är aldrig okej att ta utan att fråga så enkelt är det. Det är basic vad gäller nätet, man stjäl inte, man frågar först och tar sedan.

Bilden kunde du kopiera till dig själv och länka till inte använda min resurser vilket aldrig är okej om det inte uttryckligen sägs så och på mina sidor är det inte så. Lär er lite nätetikett och vad det är för regler som gäller vilket ni inte verkar ha en susning om.

2008-03-08 @ 10:21:27
URL: http://carina.gokboet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0