Jag måste köpa ett kort

Ett rejält jäkla fett träningskort.

Min träning de senaste dagarna: Gå, Gå, Gå, Gå, Gå, Gå......

Här kommer lite kort ( as-kort ) info

FREDAG: Julius sover hos Pappa. Jag och Johan promenerar bort till Jungman Jansson, dricker några öl var och promenerar sedan hem. Var hemma strax efter 22

LÖRDAG: Julius kompis William ringer och frågar i fall Julius vill komma dit och leka, Pappa kör han direkt dit. Williams mamma ringer senare och frågar om Julius får sova över. Jo, visst om han själv vill sa jag. Så så blev det.
Marika ringer å frågar om jag vill hänga på till Kviberg. Det ville jag, vi åkte dit samt runt i lite andra affärer.
Patrik och Linda kom hit, vi käkade och kollade på mello i hop.

SÖNDAG: Vi hämtade Julius hos William vid 10 och åkte sedan allihopa till Albatross, Johan skulle Jobba. Jag och Julius tog en promenad längst några av hålen, vi var ute och gick i en timme ungefär.
Efter Alba åkte vi till Hornbach samt till Sportson för att välja ut en cykel till Julius att sätta upp på sin önskelista.
När vi kom hem bytte jag jacka å skor, satte på mig lurarna och gav mig ut på promme nr 2 denna dag.
Johan och Julius hade gått upp till dem på berget medans jag va ute så jag gick raka vägen dit efter promenaden. Där bjöds det på gott kaffe och lite småsnack.

MÅNDAG: Studiedag med jobbet. Föreläsning på Chalmers på förmiddagen, lunch, intro om Pim i datasalen på Fjällskolan, ner till jobbet å jobba hårt de sista timmarna.
Blev upphämtad av Johan för att åka hem och hoppa i gummiskorna, ut på promenix runt Näset, det var såpass ljust ute att jag kunde ta en sväng runt Smitten. Det va såå vackert, havet låg spegelblankt och himlen var helt otrolig.
Hemma senare slängde jag mig i soffan för att kolla tv, duschade å hoppade sen i säng.

TISDAG: Jobbade 8-17 i dag och promenerade sedan hem. Det vart en skön promenad trots sällskapet ( Dag hammarsköldsleden )
Jag var hemma på ca 2 tim.
Johan hade Thaimat ( ej med cocos ) färdigt åt mig när jag kom hem, det va gott. Sedan var det tv:n och lite gos med Julius  som gällde fram tills det va dags för honom att gå och lägga sig.
Jag och Johan kollade sedan på Bygglov och nu sitter jag här. Snart ropar både dusch och säng.

I MORGON: Jobbar jag tidigt pass på jobbet sedan blir det racer hem å hämta ungen på skolan, Jag har tänkt att vi ska ta med lite fika och gå ner till havet ( OBS! endast svart kaffe till mig ) Senare vid 18 bär det av till V V för att se om jag har losat något fett från min kropp denna veckan.

OK!
Ha det hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0