Härligt

Pratade precis med Sirpa. Vi bestämde att dom skulle komma ut hit och vi skulle gå på en promenad tillsammans med dem.
Huvudvärken e aningens bättre å jag tror att det kan bli ännu bättre av en frisk morgon-promenad.

Här kommer lite härliga bilder från Turkiet
image418
Min pepparkaka

image419
Längtar tillbaka till värmen men INTE till detta S K I T- HOTELL

image420
Kan ngn servera mig en kall?

image421
Två trötta, varma pojkar

image422
De la playa



image424
Julius roade sig med att fylla badbyxorna med sand, det såg as-roligt ut !

image425
Är detta jag eller e det en säl??
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka härliga bilder, önskar att det hade sett ut så när man tittar ut genom fönstret idag.

2008-03-09 @ 08:37:54
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0