God kväll

Vaknade med huvudvärk i morse. Kände att jag inte skulle klara att jobba så det blev att ringa till worket å sjukanmäla mig.
Har mest legat på sofflocket under dagen med hopp om att huvudvärken skulle dunsta av.
Vid 16 tiden var det dags att fixa lite mat åt pojken å efter det släpade jag med mig ungen ut, jag var bara tvungen att få lite luft. Det gjorde susen kan jag säga, det var riktigt skönt trots att jag frös då det båste som attan nera vid havet.

MIN MOTION I DAG.

♥ Promenad i ca 1 timme ( långsam ) med Julius.
♥ Promenad i ca 1,30 ( rask ) ensam

Jag tror att jag tar med mig lurarna och ny-lånade cd-boken till jobbet för: (det säger jag nu i af ) Jag ska gå en sväng på rasten samt promenera hem. 
Vi får se hur det blir å i fall jag orkar.

Nu väntar bädden.

A, just det! på Onsdag e det väning igen, denna gång har jag nog inte gått ner något alls, det känns inte så i alla fall. Snarare känns det tvärt om, Att jag har gått upp alltså! PERKELE!
Ja, ja. Vi får la se.. 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lycka till :)

2008-03-11 @ 12:08:50
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0