Freeeeedag

Japp, här koommer lite uppdatering om mitt liv de senaste dagarna..

ONSDAG:
Hade ju som sagt fin-besök från Torslanda på dan å senare på kvällen vart det vikt väktarna. Hade väl kunnat vara nöjdare med resultatet om man säger så... Jag gick ner fjuttiga 0.2 endast. jag skyller detta på att det har varit påsk. Nästa vecka ska jag gå ner 6 kg Ha ha ha ha! Not!
Promenad när jag kom hem..

TORSDAG:
Johan hämtade mig fr jobbet å vi åkte hem för att hämta Julius gamla cykel för att åka vidare till sportson och lämna in den. Man får ju halva priset tillbaka om man köper en ny, vilket Johans mamma och pappa skulle göra i födelsedagspresent till Julius.
Sedan åkte vi hem och jag gick upp för att hämta Julius hos Trissan medans Christer monterade i hop cykeln.
Vi käkade sedan lite snabbt å sen bar det i väg till slingan för att möta upp Maja.
Promenaden denna dag blev på ca 1.30.

FREDAG:
Jobbar tidigt i dag, ska möta upp Trissan på Järntorget å vi åker in till stan för att handla lite presenter till Jullan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0