Snart långhelg.

I dag är jag tidig och ska åka direkt hem å hämta Julius på skolan.
sedan är det hem till vår härliga altan för lite bad och solning.

Ang vikt väktarna så har jag för närvarande tappat det helt, det är as-dåligt av mig, jag vet!
men jag väntar med spänning på att inspirationen ska infinna sig igen, tror att jag redan märker av den lite granna för jag har som plan att jag ska ut och gå i kväll. Eller det kanske t o m blir att springa. Den som lever får se.

Nu är rasten slut så jag får kuta in till kidsen igen.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Maria & Vero

Håper vi ses snart. Nå er det altfor lenge siden sist. Håper alt er bra med dere. Klem fra naboene :)

2008-06-04 @ 22:46:04
Postat av: Trissan

KOM IGEN NU MALIN!!! saknar min grymma VV-kompis nu ju. Inge kul att gå dit ensam heller, så du kan ju hänga på för min skull iaf . =P Och för din egen också . Ses på onsdag även om kanske, annars på näsetsskolan på torsdag .

2008-06-09 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0