Så vart det helg igen

Var ju ledig i går så det känns som att det är typ söndag i dag, men shit va skönt !!! Det är ju faktist bara Fredag och hela helgen ligger framför mig.
Julius sov över hos trissan från i går och i dag har dem varit på Brännö. ( enl mig den vackraste ön av alla i vår skärgård )
Nu har jag precis slutat jobbet och sitter och väntar på att min käre sambo ska komma och hämta upp mig. När jag kommer hem ska jag ta mig ett glas av "grisen i säcken"-vinet. kanske ska jag även bjuda över mina rara grannar på ett glas eller två. Maria ( en av grannarna ) har för övrigt gjort en rejäl klippning av sitt hår, minst klippte frisören av 30 cm. Grymt modigt av henne. DET BLEV KANOON-SNYGGT MARIA!!

I morgon bär det av till Kungälv på namngivningsfest. Det är min kusin Peter´s lille son som ska få sitt namn : DEXTER

Ok, nu får jag nog stänga ner för Johan e nog här vilken sekund som helst.

Ps. MARIKA!! Varför ska du till landet ??  Hade velat att du var hos mig ju!!  SAKNAR DIG! ses på söndag va?
KKKRRRAAAMMM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Adresslapp? Redan på söndag? Tycker att hon kan ta mer semester och stanna här längre. Det är min tur att mysa med Marika!... Men ok,returneras på söndag ;-)

Kram

Lisa

2008-06-13 @ 19:07:46
Postat av: Anonym

2008-06-13 @ 19:08:29
Postat av: maria

heeej!

tack, va söt du e som säger att de e fint.

Du, vår kära Paki skulle vart här med familj. Vi saknar ju er. Bilden på Paki är oxå succe.. haha

Vero hälsar från poolen, med ölen i handen.

Jesus hade stormtrivts här, 3 katter, 4 hundar, 4 hästar.. hihi

ha de bäst så länge!

Kram på dig!

2008-06-17 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0