Lustigt!?? eller kanske oroväckande??

I går fick jag reda på att jag tydligen härom dagen / kvällen varit på after work med min gamla granne... Hmm?? NOT!
Någon hade tydligen pratat med någon som är en "kär vän" ( vet inte riktigt hur jag ska beskriva deras förhållande till varandra ) till min ex-granne och sagt att vi ( jag och X-gr ) hade varit på krogen tillsammans??? Till följd av detta så blev ju min x-granne inte trodd då hon sa att hon hade haft helt andra grejjer för sig..
Jag blir ju lite smått skrämd av detta då den enda gången jag vart på a w nu i vår  var med Marika.. Eller har jag gått och fått alzhimers och helt glömt bort att även exet var med?? Ha! ha! ha! ha!
S Å  S K U M T ! !

Skit i detta nu för i morgon är det midsommarafton. Vi ska vara ensamma då våra inbjudna gäster hoppade på ett annat tåg som dom tydligen tyckte verkade roligare.
Vi får nog det jättekul. I N T E ! !


VERO  og  MARIA !  Det är så tomt utan er här hemma.. Vi saknar er!


TREVLIG MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst é det märkligt när omgivningen vet bättre om en själv än vad man själv gör ;)

Hoppas ni fick en trevlig midsommar.

2008-06-23 @ 17:40:21
URL: http://guapo.blogg.se/
Postat av: Maria å Vero

Hei våre kjäre naboer. Tro meg, vi savner dere også. Alt er topp her men det hadde värt enda bedre om vi kunne dele opplevelsene sammen med dere. Ikke så altfor lenge til vi kommer hjem nå. Gleder oss til å se dere alle igjen. - dere er vel hjemme når vi kommer?

Mange klemmer sendes fra solfylte California.

(sender deg et par bilder på mail)

2008-06-24 @ 22:35:58
Postat av: Tessan

Hmm nu är det bra glest mellan inläggen...

Hoppas att allt är väl med er & att du/ni får en fin semester.

Det ryktas om sol på onsdag.

2008-06-29 @ 10:32:40
URL: http://guapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0