Foto-inlägg. Kom no!



Helgen har löpt på med massa sol å bad.
Julius har legat sjuk med feber så någon strandtripp blev det inget av,
 Jag / vi fick nöja oss med poolen på altanen


Söta Tuva å jag






Vero åg Pakistan fröjdar sig i poolen






Jag åg min sööta väninna






Inte världens bästa närbild med tanke på dubbelhakan men jag
gillar bilden endå på nåt sätt


Har en dröm om att komma hjem.......


Nice nabor

Ni som e me på bilderna åg ikke vill att dom ska vara med
 får i så fall säga i från. Så tar jag bort dem.

Tack för en trevlig helg kram Pakistan
 

Kommentarer
Postat av: Maria & Vero

Kjempe fine bilder :) Takk for nok en herlig helg sammen. Klem fra Maria og Vero

2008-06-01 @ 11:49:53
Postat av: Lisa

Vad härliga bilder! Marika mår så gott hos er och jag kan förstå det!

Ha det gott!

2008-06-02 @ 08:20:32
URL: http://lillis7
Postat av: Maja

Jätte fina bilder! Hoppas vi får tid att träffas snart.

Ha det.

Kram

2008-06-02 @ 08:37:39
Postat av: Tessan

Wow..vilken härlig helg bilderna visar, kanon fina bilder :)

2008-06-03 @ 08:03:14
URL: http://guapo.blogg.se/
Postat av: Sandra

OOooo vilka snygga badbrudar!!! Underbart m pool på altanen!! Det är så fint m svartvita bilder!!

Hoppas Julle är frisk nu!! Vi hörs snart!! Kramar Sandra

2008-06-03 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0