Söndag GOD MORGON!!

För det första så ska jag tala om att räkorna i fredags smakade prima.



I går kväll hoppade familjen in i en  och åkte ut till   till Putte, Adam och Tim.
Maja, hennes lover och deras barn va oxå där.
Vi drack vin och tjötade och avslutade med att spela  Det va ett roligt spel, ett sånt vill jag ha.

Nu sitter vi i soffan, jag och Julius. Julius kollar på  och jag har datorn i knät och varvar med att spela poks, kollar Hemnet och skriver inlägg här. Johan sover fortfarande.

Kanske det är dags strax att styra upp lite frukost till familjen snart?? Jo det får jag nog göra NU, klockan ör ju redan kvart över elva.
...........................................................................................................................................................................................................
Lite senare ringde en klasskamrat till Julius, han ville komma hit och leka.  Dom lekte i flera timmar och medans dess passade jag på att åka med Marika till Ikea.

Nu är Johan och köper pizza,

Ha en trevlig kväll... Jag ska se på det dära nya programmet Singing bee  eller vad det nu heter.

 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är nu räkorna är som bäst ;)

2008-01-13 @ 13:40:04
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Trissan

Hallo Malin, allt bra hemma? Lever vara vaxter fortfarande? =P
Det spelet ar jatte roligt, vi brukar spela det hemma hos Daniel, Jessis kille, oftast fulla men det ar som roligast da . =) Ses om nagra dar . Ha det bra, krama Julius . Kramar

2008-01-13 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0