Lördag

Julius och jag slappade hela förmiddagen, jag försökte få mrd mig sonen ner till havet men han tvär-vägrade den fegisen.
Han hade råkat höra i går på nyheterna  att det var en storm på väg och att man helst skulle hålla sig inne.
Så därför har jag varit innomhus hela dagen med undantag av små besök på altanen.
Johan har ju jobbat lite granna i dag och när han kom hem så satte vi i gång att städa för vi väntade besök.
familjen Strandner kom hit vid 17-tiden och vi åt god mat från Johans jobb.
Sedan vart det kaffe och lite tjatter, dom åkte hem innan midnatt.

Tillbaka till fattiglappsstormen - Snacka om fjutt-storm! Mycket snack och lite verkstad säger jag.

TESSAN! - Nej bilden i mitt föregående inlägg har inte jag tagit, jag hittade den på google när jag sökte på stormen Per.

Här kommer däremot några av mina bilder från PER-STORMEN förra året.

image391

image392

image393

Bilderna är tagna ner på Stegerholmen i fall någon undrar.

Nå ja mina vänner, nu ropar både tandborste och säng att jag ska gå upp och lägga mig, det är dags nu för klär nästan 3
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Wow,vilka häftiga bilder. Vad duktig du är på att "fota".
Fortsatt trevlig dag :)

2008-01-20 @ 10:52:54
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0