I söndags

Herre jösses. vilket underbart väder vi hade i Söndags, SOOOOL i flera timmar! HELT FANTASTISKT!

Pappa ringde på morgonen och frågade om vi kunde passa Tuva i några timmar, det sa vi ja till. Lilla snuttan kom lagom tills vi skulle käka. Det var jättemysigt att få lite småbarnssällskap till frukost.
Efter maten bestämde vi oss för att ta vara på det sköna vädret, vi packade ner Tuva i vagnen
image401
och drog i väg på en promenix ner till havet.

Jag slänger in lite bilder från promenaden.
image402
Hur söt e hon inte då?  Som socker anser jag.

Och här kommer en annan goding, dock snäppet godare än lill-ungen ovanför
image403

Vårt sommar-badställe  ( Hammar )
image404


Tuva var sugen på att bada, hon sa - BADA! och trodde nog att vattnet skulle vara lika varmt som i Thailand.
Ja, självklart ska du få bada sa jag. Nej! är du klok ? det är ju svinkallt i vattnet sa Johan.
Men herregud, Hon vill ju! sa jag och slängde i henne. Hon har ju gått på babysim så hon kan ju simma och dessutom så flyter hon väl rätt så bra med overallen. jag lät henne plaska omkring där i viken i en kvart ungefär innan jag fiskade upp henne.

HA! HA! HA! Jag skoja bara. GIVETVIS!  Kunde bara inte låta bli att dra en liten rövare.
image405


Julius undrade hur långt det är kvar till sommaren.
O MY GOD! LÅÅÅÅNGT så jag och grät en skvätt innombords av saknaden till sommaren
image406


Jag fick också va med på en bild
image407
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

God morgon!
Vilka fina bilder.
Det som hände med din bild på nyår, har hänt mig oxå. Såg det av en slump (inte en aning om hur länge den visats). Tyvärr finns det dom som roar sig med att byta ut bilderna till mindre lämpliga.
Ett tips är att alltid spara & sedan ladda upp,då kan det inte ske.
Ha en bra dag :)

2008-01-30 @ 08:13:38
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Linda

Vilka sötisar, Julle och Tuva är! Du tar fantastiskt fina kort Malin!

Kram kram

2008-01-31 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0