Helg, lön och kalas i antågande

I morgon är det äntligen Fredag, denna veckan har kännts som den aldrig ska ta slut. Och för att inte tala om den här månaden, Jag tror att jag har bestämt mig för att Januari är den allra värsta och längsta, fattigaste och tråkigaste månaden.    EFTER JULKÄNSLORNA OCH INNAN VÅRKÄNSLORNA



Men som sagt så är det ju äntligen Fredag i morgon, och jag skulle va sugen på lite skumpa eller så för att fira.

På Lördag ska vi gå på två kalas. Först hos Emma,
eller MEmma som Gunilla ( svärmor ) så fyndigt säger om sin son Magnus flickvän.
 ( hon kallar sonen Patriks tjej för PEmma )

Efter det kalaset så bär det av till Kållered för att fira Magnus Samuelssons födelsedag.
Det blir nog en fröjdefull dag kan jag tro.

Oki dok! Ha en bra dag.

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Peter Spiik

min fru kallas för Panna kramar Peter

2008-01-24 @ 16:20:29
Postat av: Malin

Ha ha ha ha

2008-01-24 @ 16:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0