Fre - Lör

Guud vad gott jag åt i går.
 Johan hade gjort vitlöksgratinerade kräftor och meningen var att jag skulle äta dem innan maten (spagetti m köttfärssås)
Men det va så sabla gott så jag kunde inte sluta äta.
Så för min del blev det ca ett kg kräftor till förrätt och inget till varmrätt..
DET VA SÅÅ GOTT!!

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att stormen ska dra i gång på riktigt.
Johan jobbar (men bara lunch), Julius spelar tv-spel och jag ska strax styra upp lite frukost till mig och Julle.

 
Ok. Detta inlägg av bild blev väs sådär!

Ha en bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag hade oxå hoppat över varmrätten & hållt mig till kräftorna (det är ju sååå gott).
Vilken läcker bild,är det du som har fotat?

2008-01-19 @ 12:59:15
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0