Det känns som om man har varit en tjuv

I Fredags kväll vart jag lite rastlös så jag bestämde mig för att våldgästa mina x-grannar.
Jag ringde och kollade av att det va ok att jag kom och det va det.
Ringde en taxi och åkte upp till my old neigbourhood.
Steg först in i min gamla lägenhet till Gabbe och Casper och avnjöt där lite vin. Fick träffat pojkens två små hamstrar, den ena kan man väl i och för sig inte kalla speciellt  "liten", den va stor som ett marsvin, jag har aldrig skådat en så stor hamster någonsin.
Efter lite babbel så begav sig jag och Mamma-Maj ( Julius kallade Anna-maja det när han va liten ) in till hennes lgh. Fick även där hälsa på två små hamstrar.
Vi diskade av hennes disk och :
 A-m öppnade en flaska skumpa som Oops!  visst inte vart hennes, detta visste inte jag och inte Maja heller,
då hade hon ju givetvis inte tagit fram den... Hon trodde att hon hade fått den av sin karl men så vart tydligen inte fallet.  PINSAMT som fan tyckte jag när Maja på Söndagen ringde och berättade att han hade blivit sur som en citron över detta.  Han tyckte att vi hade tagit den.
 SHIT! Jag är en tjuv..
 eller i alla fall en medbrottsling.     
SORRY PALLE!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Skumpa är till för att drickas & tar den slut, så kan man gå & köpa ny...
Btw inte vanligt att dricka skumpa på en sön,för det måste vederbörande ha tänkt,annars hade det väl inte varit ngt problem ;)
Hoppas den smakade & att ni hade en trevlig stund :)

2008-01-29 @ 09:13:05
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0