Undra hur det går

för mig i kväll?  Har ingen barnvakt för det första å sedan så har det väl varit lite si å sådär med pointsräknandet. I alla fall så får lille pojken följa med och hans gameboyspel likaså å ang min vikt så ser jag hellre att jag står stilla än att jag har gått upp. A,ja! hur det nu än går så kommer jag att kämpa vidare..

Här kommer ett tips på ett svinenkelt pyssel:

Tag en servett med fint motiv.
Tag i sär alla lagren så du bara har det yttersta kvar.
Klipp ut önskad storlek på motivet.
Lägg motivet på ljuset och en sked på spisplattan.
Sedan e det bara att använda skeden som ett strykjärn.

As-lätt å piffar upp vanliga ljus på ett nafs.

Så här blev mitt första försöks-resultat:
image417

Hittade detta tipset på en annan blogg vilken jag tyvärr inte kommer i håg adressen till.




Önska mig lycka till nu!

See u later...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0