Trapp-projekt

Steg 2 i trapprenoveringen är i full gång. Givetvis var det projekt-startar-proffset Malin som drog i gång det.

I går efter jobbet kom Johan och Julius och hämtade upp mig. Vi åkte hem och käkade för att efter det ta en promme upp till dem på berget. Vi skulle betala för vinlotteriet samt hämta ut våran vinst.
Det är ju dragning en gång i månaden och förra året lyckades vi kamma hem lite vin varje månad hela året!
Vi blev bjudna på kaffe samt lite prat och sedan gick vi hem. Jag började fundera lite över hur vi ska göra med trappan och när vi vart hemkommna så var funderingarna klara... Jag skulle sätta i gång med en gång! Och skam den som ger sig, jag och Johan rev och slet i den sabla mattan ( tror det heter nålfiltsmatta )som satt på stegen och vips så vart all ASFUL matta borta.. Det vart svinjobbigt så jag var helt svett så det blev en skön duch efter det.
Sedan var det den Danska kriminalserien BROTTET och soffan som väntade.


Skriver mera sedan... Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0