Taggad

I dag:
Jobbade tidigt pass på jobbet,
 åkte därifrån kl 13.30 och hem för att gå upp å hämta Julius från fritids.
Ringde till Trissan å frågade i fall hon hade lust att komma ner en stund och det ville hon.
Vi drack kaffe i hop och kollade på gamla kort samt tjattrade lite granna.
 Trissan och Anna skulle senare gå på v v-möte och i samma sekund som Trissan sa detta
 så bestämde jag mig, Jag skulle också börja v v..... 

Johan skulle inte komma hem föräns efter kl 18 ( kl 18 började mötet )
så det blev att snabbt fixa i hop lite käk till pojken och sedan pinna hem med han till Peter på berget
som lovade att passa tills Johan kom hem.

Jag blev grymt inspirerad och taggad av infot  på mötet
så det första jag gjorde när jag kom hem var att ladda cd-spelaren med färska batteri
och ge mig ut på en rask promenad.
Jag gick först upp till Trissan för att låna någon bra cd-bok att stoppa i spelaren.
Det blev Åsa Larsons SOLSTORM.
Jag vandrade runt här ute på Näset i en timme,
hade kunnat gå ett bra tag till för skivan va så bra men jag ville ju se säsongsstarten av Greys anatamy.
 Efter G A satte jag mig och lyssnade klart på skivan ( Del 1 av ? )
och nu sitter jag här vid datorn med ögon som snart faller i hop av trötthet.
Tur att jag tog duchen i reklamen på g a för nu hade jag aldrig orkat. 
Johan har somnat i soffan så nu ska jag stänga ner datorn,
väcka sömntutan, borsta tänderna, kissa och
dyka ner i sängen och förmodligen somna som en stock på en sekund.
 

Jag fattar inte själv varför jag valde just denna bild, jag hatar ju Nalle puh....


Ps. Fantastiskt väder i dag på dan va?

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad roligt :)
När man väl kommit igång kan man inte vara utan promenad m.m & till råga på allt mår man så mkt bättre.
I dag är underbart promenad väder.Ha det gött.

2008-02-14 @ 09:41:30
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0