Snacka om vurpa

Telefonen ringde här förut, vi sprang omkring som två galna och letade för vi visste inte var den va.
Jag skulle kolla däruppe och när jag sedan skulle springa ner så halkade jag oc h drösade ner för kanske sex - sju trappsteg, slog mig rejält på typ hela högra sidan av kroppen. Mest ont gör det på låret och överarmen.
Så nu ser jag bedrövlig ut med massa blåmärken och svullnader.  Stackars mig....

Senare hittade vi telefonen, den låg i fåtöljen under kudden.
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Denna soffan vill vi ha:
 

                                                                                                          7190:-

Fast med en schäslong på
MYSINGE Sittsektion3995:-
Det kommer att bli en mäktig soffa som med sina  ca 5 meter nästan kommer att ta upp hela väggen, det kommer att bli as-grymt.
Till detta soff-arrangemang har vi tänkt oss att ha 4 - 6 småbord.
Just nu lutar det åt att det blir dessa:
LACK Sidobord99:-×6 ≈ 594:-
I ek ( fast nu när jag kollade på ikeas hemsida så verkar det som om dom inte fins i ek? Hmm, Konstigt, det fanns det ju när vi va på ikea härom dagen. ) eller vit.
Kanske blir det bättre med vitt då vi även hittat en grym tv-bänk på Ikea som är just vit.
BESTÅ BURS Tv-bänk
Denna pjäs kostar  2795 spänn

Slutsumman blir : 14.574:-

Så om någon har femton tusen över så vill dom pengarna gärna hamna hos mig.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0