Idag

nalle14.jpg



Jobbade tills kl 17 då Johan kom och hämtade mig.
Julius hade åkt med en klasskamrat hem så vi passade på att åka och handla.
Hem packa upp alla varor, slängde i mig en portion nudlar för att där efter åka och hämta upp Julius.
En stund efter att vi kommit hem kom Maja och Palle. Jag och Maja gick ut på promenad, Palle stannade kvar och käkade med Johan. Vi  vart ute  å prommade i lite mer än en timme å när vi kom hem hade Johan maten klar till oss med. Jag åt kyclinsallad  å Maja köttfärslimpa.
Sen såg vi på I huvudet på Gynning, Hon e ju för rolig Carolina alltså.
Där efter åkte Maja och Palle hem; jag duschade och nu sitter jag här.
Ska strax hoppa i sängs för jag e as-trött.

 

Glömde en grej!
Jag å Maja såg en räv på promenaden




God natt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Det är bra om du sparar ner bilden på den leende katten hos dig själv istället för att du direktlänkar till mig via Googles cache. Du "stjäl" min bandbredd på det viset och det känns inte bra. Vet du inte hur man gör eller har du ingen ställe att spara den på på nätet kan du kika på Googles Picassa där du kan ladda upp bilder på och enkelt länka till.

Man gör inte så här även om det är på nätet så jag uppskattar om du snarast sparar ner den till dig själv.

2008-03-06 @ 19:52:02
URL: http://carina.gokboet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0