Herregud som jag ser ut

Jag har en del blåmärken efter fallet i trappan igår.
 Nu väntar jag på att kameran ska ladda lite granna så Johan kan fota eländet och jag kan bjuda er på några bilder på hur bedrövlig jag ser ut.

Men först lite info om i dag.
Jobbade ett as-långt pass, från 07.00 - 19.00
Tack vare denna långa arbetsdag så hade jag en timmes rast och den tog jag till att promenera Linnégatan upp och ner samt runt lite på Långgatorna. Det blev en skön promenad på 45 min.
Dagen avslutades med personalmöte 17 - 19.
Johan kom och hämtade upp mig och vi åkte hem, Jag käkade lite kycklingsallad å därefter kastade jag mig in i duschen,
det va skönt!
Nu sitter jag med datorn i knät och kollar på Design Simon o Tomas.


Anna-maja ringde förövrigt förut och undrade om vi skulle ta en promenad i morgon kväll. Ja! sa jag. Vi bestämde att hon skulle komma hit efter jobbet.
Jag ska fråga Johan om han kan tänka sig att hämta henne och sen även köra hem henne efter promenaden.
Trevligt som attan ska det bli med lite promenad-sällskap..
 

Nu kommer TRAPP-FALLS-RESULTATET i fotoform  ( några av dem )

De la lårkaka
image414


De la höft-blåmärke
image415


De la gäddhängs-blåmärke
image416

OBS!!!  Jag är väl medveten om äcklet längst ner på den sista bilden,
kan bara försvara dom läskiga små stråna med att jag typ ALLTID glömmer att köpa rakhyvlar. BLÄÄ!!


Nu är det CSI : NY och det vill jag se.

GOD KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men herrgegud MALIN!!!
Du kunde ju slagit ihjäl dig! "huvvvva"

Hoppas det snart blir bättre.
Kram

2008-02-25 @ 21:44:26
Postat av: Maja

AJJJJ, det gjorde ont att titta på bilderna.
SES i morgon
Kram

2008-02-25 @ 22:03:29
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Maja

AJJJJ, det gjorde ont att titta på bilderna.
SES i morgon
Kram

2008-02-25 @ 22:04:26
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Tessan

shit vilka blåmärken,vad ont det måste göra.
Va duktig du är med dina promenader.

2008-02-26 @ 06:54:00
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0