Hej!

TRISSAN!

Ser du detta så undrar jag i fall det finns någon möjlighet att ta det dära med scanningen i dag i stället?
Johan är väl hemma vid 16-tiden skulle jag tro så det får bli efter det i så fall.
Fast i och för sig så är ju mamma har nu å jag skulle ju kunna be henne passa Julius en stund.
I så fall så skulle jag kunna redan nu. Om du kan då vill säga.
Äsch! Jag ringer dig i stället.

Hmm! det verkar som om mamma ska åka hem nu så det får bli senare endå då. Eller om jag tar me pojken + hans gameboyspel..

Vad jobbigt det här blev. Jag vill ju så gärna ha bilderna inscannade NU!!

Jag ringer som sagt om en stund.
Kram Malin

Nu pratade jag med dig och du skulle på matmässa, å vi skulle höras senare..
Då gör vi det!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Trissan

Hallå Malin. Kom ni hem ordentligt igår? Var Julius sur länge? råkigt med bilderna, hoppas Christer har nåt bättre . Annars får vi försöka komma på nåt bra sätt på våran scanner.
Ha det bra kram

2008-02-24 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0