God ( tiiiidig ) Morgon

Kl 5.15 vaknade jag av en migrän som heter duga.
 Huvudet kändes så tungt att det kändes som om det skulle borra sig igenom kuddden,
genom sängen , genom golvet och tillslut splacha ut på golvet på undervåningen.
Jag var tvungen att gå upp och ta en tabl
och nu sitter jag här och väntar på att den lille rackarn ska börja verka.

Tänkte att jag skulle ta tag i tvätten,
eller i alla fall sortera och slänga in en maskin. ( en av ca 940 st )


Dock ser jag INTE så här pigg och fräsh ut.
Men jag kanske hade gjort det om jag haft en sådan fin maskin??

Nog om detta, nu till något helt annat......




  

KÄNSÖ

 

Hit ska vi på bröllop.
Jag säger inte vem som ska gifta sig,
det är än så länge en hemlis, så det är INGEN idé att fråga.
 I alla fall så är det långt kvar, det är inte förräns efter sommaren.
Nu är jag därför ännu mera motiverad till att gå ner i vikt.

Så, nu har jag suttit uppe i en timme och tabl har gjort gott för min lilla skalle.
ska bara kasta in den där sabla tvätten. sen ska jag krypa ner i sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch & fy lider verkligen med dig. Hoppas att det försvinner under dagen & håller sig borta ett tag.
Krya på dig.

2008-02-16 @ 11:28:45
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0