Gårdagen

Angående gårdagen så vill jag å ena sidan sudda ut den, stryka ett streck över den helt radera och glömma bort den å andra sidan inte.

Det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Maria och jag gick och tog oss ett glas på Befeeter ( hmm.. Stavas det så måntro? ) efter jobbet och där efter strålade vi samman på Pauls billjard med hennes man å hans kollega. Det blev nåt glas även där samt några matcher där jag och kollegan mötte Maria m man. Trodde nog att jag skulle vara lite ringrostig då jag typ inte spelat biljard på hundra år. Men nej då, lite bra gick det allt, Jag tror inte att Maria skämdes för mig i alla fall.
??? Undra hur många points man kan tillgodoräkna sig för lite biljardsport???  Noll, zipp, zero skulle jag tro..

Ja, alltså gick både motions och foto-planerna åt helvete.

I DAG SKA JAG GÅ 12 MIL OCH SVÄLTA MIG....... ALLT FÖR ATT ÅTGÄRDA GÅRDAGENS MISSLYCKANDE.

Ps  lika bra att erkänna..  Jag åt dessutom lite chips å några godisbitar när jag kom hem vid 23-tiden.. Dumma mig!

Annars så blåser det på här, Johan jobbar; Julius kollar på Tv å jag sitter här. Ska sätta på hurran nu för nu ropar kaffe-tarmen.

Ha en bra dag alla!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en bloggdesign på min blogg! Var gärna med & tävla! :)

2008-02-23 @ 08:50:40
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Vad ska du hitta på i helgen?

2008-02-23 @ 08:56:31
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tessan

Äsch..strunta i gårdagen, ibland måste man unna sig lite gott & trevligt. Ha en bra dag :)

2008-02-23 @ 08:58:48
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0