08:13

Jag kom aldrig upp i sängen igen, fastnade här kan man säga.
Har tvättat en maskin och hängt upp i torkskåpet och nu ligger nummer två i.
Har även tömt diskmaskinen och satt på kaffe, ska ta mig en kopp svart nu ( det gäller ju att spara på pointsen, därav utan mjölk )

Efter kaffet ska jag hoppa in i duchen och sedan fixa fram lite frukost.

Senare i dag ska Julius gå på barnkalas hos en gammal kompis fr förskolan ( "dagis" ), han är jätteglad för att han blev bjuden dit.
Jag och Johan ska medans kalasandet passa på att slipa trappan ( bara 11 trappsteg kvar )
och så ska jag givetvis fixa med tvätten oxå.

I kväll är det MELLO och jag är grymt nyfiken på Carola och Andreas Johnson´s låt,
det kan nog bara bli bra tror jag då jag gillar dem båda två.


Jag är även lite nyfiken på Sanna´s låt, hon hade ju visst tvingats avbryta vid ett flertal tillfällen på generalrepetitionen.

SPÄNNANDE ska det bli!!

Ev får vi sällskap av söta Trissan i kväll oxå, hennes familj skulle ha gäster hemma så hon frågade mej om hon inte kunde få komma ner och det får hon ju givetvis. Undra om jag isf då får höra om hur det gick i går kväll??


Ha en bra Lördag ALLA!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas på att du mår bättre & slipper migrän på ett tag. Ha en bra dag.

2008-02-17 @ 13:00:01
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0