Back 2 work

Att fem veckor kan gå så snabbt!

Nu sitter jag här på jobbet första dagen efter semestern, som vanligt för tidigt fast det är bara bra för då kan jag ta i tu med detta att skriva i bloggen. Datorn hemma strular nu igen så jag  tror det börjar bli dags för en ny.
I dag hämtar Patrik Julius på fritids, dom ska till skogen och plocka svamp.

På Fredag kommer Marre hem, jag har saknat henne jättemycket.
Jag får väl i o f s  inte träffa henne då i och med att hon in princip bara ska vända hemma och dra vidare ( tror jag i alla fall )

Denna veckan är det hård diet och massa promenader som gäller.
Og nästa vecka verkar det som det blir träningskortsköp.. Är laddad som F_N!

Ha en bra dag ALLA!  KKKKLLLLEEEEEMMMMM!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Då var första arbetsdagen avklarad! Funderar på att göra en termos med kaffe och sätta ett sugrör i så jag håller mig vaken resten av dagen :P

Jag jobbar på dagis.

2008-08-11 @ 15:37:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Tessan

Vad roligt att du är tillbaka :)

Vilka fina bilder du lagt upp, skulle absolut kunna tänka mig att ligga på madrassen lite bakis ;)

Måste varit underbart att ha en båt när solen & värmen var här & hälsade på, nu verkar det som den dragit en gång för alla :(

Hoppas allt är väl med dig & övriga familjen.

Kram "en gammel granne"

2008-08-12 @ 11:00:35
URL: http://guapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0