TRÖTT PÅ LÖSA, HÄNGIGA KLÄDER

NU SKA JAG GNÄLLA LITE GRANNA. SÅ NI SOM INTE ORKAR LÄSA OM MITT TRAMSERI OCH GNÄLLERI - HOPPA ÖVER ATT LÄSA DETTA INLÄGG!

Alltihopa det här med viktminskning är ju toppen-kul... Förutom en grej som innefattar typ hur mycket som helst. - KLÄDER -
Visst e det kul att veta att man kommit ner nån storlek men det är ju mindre kul att man inte har några kläder ALLS i någon mindre stl å att man inte har pengar nog att shoppa loss på en ny garderob och även om man hade haft det så hade man väl ändå inte velat köpa då jag planerar att tappa ytterligare kg..  FAN jag e så less, inget e bra... Alltså vill jag ha nya kläder men ............ FAN!

Nu ska jag lipa en stund sen ducha och sen åka till maldiverna i 10 minuter å sedan hoppa i säng å lipa lite till...

L I P S I L L ´S - M A L I N säger Godnatt nu.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0