Tisdag

I går: var det oxå ett helt fantastiskt väder. När vi vart och hämtat Julius så var vi ute på gården en stund. pratade lite med våra nya grannar och deras väninna med son. Julius visade upp några av sina trix på inlinesen och sparken.
Sen stack jag över till grannen ( en annan ) och frågade om hon inte ville hänga med ut på en promme. Det ville hon så strax därpå stack vi i väg på en sväng ut runt Näset. Tack för en trevlig promme JENNY!

I dag:
Det ska bli härligt väder i dag med har jag hört. I morgon med om man får tro dem som vet. Däremot så ska det ( har för mig det iaf ) regna på Torsdag.. Är detta nu sant så kan det väl isf regna då och max på Fredag me. MEN INTE TILL HELGEN!!!

Jag vill även passa på att gratulera 2 grymma personer som har födelsedag i dag.

TOBBE!!     Kramar och lite pussar från mig på din födelsedag. GRATTIS!

BECCA!!    JÄTTEGRATTIS till dig på din 15-årsdag, Vi syns i kväll!

image429


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0