Ops...

Då vart man utan soffa.
Jag har  en annons  på blocket där jag vill sälja av soffa, fotpall, fåtölj å tv-bänk och i dag fick jag sålt av soffan.
 Gud så skönt men ack så tomt det blev i vardagsrummet.

Så här såg det ut innan

image437

Och nu ser det ut så här

image438

Så nu e det bara att ge sig ut på marknaden och leta efter en mer passande soffa..


Dagen annars har varit låång. Först jobba sen hem och ha städdag på gården med mig å johan som arr.
Medans höll våra goa snick i dickare ( Peter, Richard och Magnus ) på med trallen.
 Dom jobbade på bra, mer än hälften av själva golvet e nu lagt.
image439

I morgon jobbar jag ett tidigt pass på jobbet å Trissan hämtar Julius redan kl 13.
Sedan ska vi dricka kaffe, spela gammon och rensa lökar.
Sedan väga oss och först därefter börjar helgen som för min del ska vara i hela 4 dagar.

Åå kan inte bebisen komma snart, jag längtar såå..

image440

Nu ska jag ner och ta skruvdragarn i näven och skruva lite trall.

Bara en bild till
på min sovande lilla prins
image441

Ha det så bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0