Ny vecka

Helgen har löpt på med en massa härligt väder. I Lördags vart Patrik hemma för att hjälpa oss att gräva i trädgården så nu är det bara pyttelite jord kvar som ska bort. Jag hade en för-j---a huvudvärk och var till slut tvungen att tacka för mig och gå och lägga mig. Jag fick hoppa över att följa med till Christer som hade kalas. var lite lessen för det då jag trodde att jag skulle missa smörgåstårtan som jag hade sett fram emot så länge. Men jag hade tur, Johan och Julius hade med sig en bit till mig.
I Söndags så passade vi Tuva och hade besök av Marika, A-m och Andrea. Jag Maja och marika åkte senare  en sväng till Ikea, jag fick inget köpt men hittade ett snyggt ute-bord som jag vill ha 2 utav. Kanske kan det va käckt att önska sig i födelsedagspresent?? maja köpte iaf ett parasoll till sin altan.
Marika stannade på middag och A-m åkte hem.
Underbart väder hela helgen!

I dag så bär det ev i väg på shoppingtur. Hoppas det iaf!

Ha en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0