Måndagen avklarad

Efter en hård dags arbete så landade jag helt utmattad här hemma.
Mamma hade hämtat Julius på skolan och även vart här hemma innan och städat. TACK FÖR DET MAMSEN!

Jag planterade två änglatrumpeter å annars så har jag inte gjort något vettigt alls i kväll. JO! betalat räkningar och satt i gång en diskmaskin... 

I morgon är det städdag här på gården, det ska bli så skoj så....NOT!

Här kastar jag in en bild på lillsnuttan som fyller 2 år nu på Söndag

image436

Söt som en duva min lilla Tuva.

__________________________________________________________________________________________________


Snart e det Valborg. Då ska vi upp till Valeberget å kolla på elden tillsammans med goda vänner. Sedan bär det hemåt till god mat.


Nu ska jag duscha å sedan soooooova. GODNATT!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hon är så söt, din lilla syster. Hoppas allt är bra med dej. Kram

2008-04-29 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0