I helgen

Ska det börjas om på ny kula i trädgården. Vi blev ju lite avbrutna i planerna att fortsätta över påsk då snön helt oväntat kom och överaskade oss. Men nu F_n ska här grävas. Johans snickar-bror och snickar-kusin vart hemma hos oss i går förtt mäta och räkna ut hur mycket virke och material som behövs.. Så nu så..... Snart har vi trall på både fram och baksida.

I dag har Julius skola studiedag så han får tillbringa dagen hemma hos farmor.

Ang V V så kan jag bara säga att jag även denna vecka är nöjd. Det vart jag ju i o f s förrra veckan med då 0,8 kg hade förvunnit från min kropp. Men som sagt så vart jag ännu mer nöjd i går när jag gick därifrån hela 1 kg lättare.
Nu saknas det bara ynka 0,7 tills jag har tappat 10 kg.  Det känns helt fantastiskt.

Nu ropar jobbet.
Ha det hej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Shit 10 kg..vad duktig du varit (är). Vad kul att fixa i trädgården, det blir alltid så fint när du "grejat" i jorden.
Hoppas allt är väl med er alla :)

2008-04-17 @ 19:44:50
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0