Äntligen..

Det har varit väääldigt svårt att komma in på bloggsidan för att göra inlägg de senaste dagarna.
Men nu minsan när jag bara har minuter kvar tills jag börjar jobba, Då plötsligt funkar det!

LÖRDAG:

Lilla snuttan Tuva kom till oss vid 9-tiden på morran. Vi passade henne tills 13 nånting. Där efter vart det dags att börja förbereda för kalaset. Gästerna skulle komma kl 17.
Det blev ett mkt trevligt kalas och Julius vart så nöjd med sitt kalas och sina presenter som bland annat var detta:
# En ny cykel
# Cykelhjälm
# Lås till hojjen
# Inlines
# Armbågs, knä och handleds-skydd
# Lego. 4 stora paket
# Pengar till Stockholmsresan
# Fondpengar
# Jeans. 3 par
# Fin pike-t-shirt fr polarn o pyret
# En ny spark
mm mm

Gästerna som kom vart många och dessa:
Gittan, Patrik & Linda, Magnus & Emma, Christer & Gunilla,  Peter,  Anna, Trissan & Becca, Anna & Tuva, Marika & Tobbe, Magnus & Madeleine och senare kom även grannarna över en sväng, Patrik, William & Elin.

Jag får fortsätta sedan....

Nu har jag rast så jag fortsätter med ett par rader nu..

SÖNDAG:

♥ GRATTIS JULIUS SOM I DAG FYLLER 7 ÅR!
♥ GRATTIS GUNILLA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Röj och rev efter gårdagens kalas och slapp i soffan fram tills det vart dags för svärmors kalas.
Åkte via Pettson och Maja för att köpa present, jag fick även tiggt åt mig ett par örhängen ( snö ) därifrån.
Kalas sedan på Klippan med god mat.

MÅNDAG:

Jobbade ett tidigt pass men vart ju kvar på jobbet endå tills strax innan 17 då det bar i väg till Fjällskolan för personalmöte. Jobbade alltså från 07.00 - 19.00

TISDAG ( I DAG ):

Jobbar i dag från 8.45 - 17.30
Julius kommer antagligen hit sedan för Johan ska till rygg-doktorn.
I kväll ska jag ut och promenera.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du får en trevlig promenix! Själv lagar jag linssoppa och slappar lite ... Kram, kram

2008-04-01 @ 19:09:28
Postat av: Tessan

Grattis till Julius, jösses vad tiden går fort (7år) redan..
Kan tänka mig att han blev nöjd med alla paket :)

2008-04-02 @ 12:41:20
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Hej hej!
Vad mycket fint han har fått. Något speciellt han önskat sej?
Kram

2008-04-03 @ 07:58:21
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0