VAD HAR DU I DIN HANDVÄSKA??

Tag ett kort på din handväska med innehållet utanför.. Presentera vad du har för prylar å sånt i den... Å lägg in bilden på din blogg.... ( Du som ej har blogg kan ju maila mig din bild så lägger jag ut den på min )

Skriv sedan ett inlägg på min blogg .....  Det ska bli spännande att se vad andra har i sina handväskor




Förövrigt så har Julius fått ett nytt skrivbord   ....   eller fått å fått??  Vi ska ju givetvis betala en slant för det, priset har dock ej framkommit än...  Det är iaf ett jättefint skrivbordJOHAN skrivbord med hylla Man kan ta av överhyllan om man vill men vi låter den nog va kvar...  Ex-skrivbordet åker in i nya tv-rummet.
Ska nu shoppa en stol bara har redan valt ut en det e bara stålarna som saknasINGOLF Karmstol Ha! ha! ha   kanske att stolen är något stor för skrivbordet...


När jag endå är igång så kan jag passa på att lägga in en bild på min dröm-säng

JAG VILL HA DENNA!!

kostar 10 900 stålars på Mio

 Så för den sakens skull jag kan även tänka mig denna:
HEMNES SängstommeKostar 2545 stålars på Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0