Flerdagsinlägg ( igen )

FREDAG:

Jobbade sent och åkte därefter in i racer-fart till stan för att leta bröllopskläder.
Jag gick till jack and jones och mötte upp Marika och vi rände runt i alla stans affärer... jag hittade en tunika på Cubus som jag kan ha till mina röda byxor och röda skor.  NÖJD MED DETTA!
Sen tog vi ett glas eller va det två? Trevligt!
Tobbe kom och hämtade upp oss och körde mig hem.



LÖRDAG:

Tvättade hundra maskiner tvätt med sällskap av Anna-maja som var hemma hos mig hela dagen.
Johan jobbade givetvis.



SÖNDAG:

Var och besökte fam Strandner och deras små söta små hamstrar.
Kollade in hur det går för dem i köksrenoveringen, det går framåt för dem med..
MEGAMIGRÄN!!



MÅNDAG:

Julius har fotografering på skolan i dag, Farfar hämtar.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Vad mysigt att det är att shoppa & sedan avrunda med lite vin.
Stackare som altid ska behöva få migrän, krya på dig :)

2007-09-04 @ 07:42:51
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0