En av mina favvo-serier på tv

CSI MIAMI

 
   Blir dock lite irriterad av detta ständiga på och av-tagande av solglasögon..


MIN TOPP-BÄSTA SERIE ÄR ÄNDÅ GREYS ANATAMY



Den börjar igen nu på Onsdag ÄNTLIGEN!! Det känns som om man har väntat i en evighet.


För övrigt så har det faktist gjorts en del här i dag, har städat lite granna iaf.
 Det är bara att fortsätta i morgon kväll, då ska jag ta sällskap av ett glas rött för det ekar av ensamhet här hemma.
Men ok, jag fattar,, det e väl ingen jävel som har lust att vara här när jag bara ska städa....

Kommentarer
Postat av: Tessan

En av mina fovoriter oxå,även fruarna börjar på tis nästa vecka.
Ha det gött :)

2007-09-14 @ 08:01:38
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Malin

TESSAN!
Jag har ju tyvärr inte följt hemmafruarna, had dock blivit lovad att få låna alla föregående avsnitt av en kompis.. Hoppas på att det blir snart så jag kan kolla i kapp för att sen kunna följa den serien.
MAJA!
Nu ska jag gå å kolla efter gardinerna, hoppas dom finns kvar.

2007-09-14 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0