Detta innerliga tjat...

  • Om vad som ska göras...
    GUD!! Jag blir ju för 17:on trött på min egen röst..

    I alla fall så ska jag försöka samanställa en liten lista här och nu över vad som ( som sagt ) SKA! göras.
  • Tvätta
  • Vika all tvätt
  • Ordna ordning i klädkammare så tvätten kommer in samt  ett ex antal kartonger
  • Röja och försöka att få i ordning i tv-rummet  ( få Johan på att gå med på att köpa en soffa  å lite till dit )
  • Försöka att hitta lämpliga lampor till vardagsrummet ( minst två taklampor och en golv )
  • Städa hela huset GRUNDLIGT
  • Försöka att få någon mysfaktor i hemmet över huvudtaget
  • Städa utanför huset GRUNDLIGT grovrensa i rabatter, tömma krukor, rengöra dem, Kraftigt klippa ner buskar och dyl, Ställa i hop utemöblerna så gott det går - Helt enkelt förbereda inför vårens trall-läggeri
  • Ordna lite mysigt utanför : lyktor, å höstarrangemang
  • Höstfixa på balkongen


Det känns som om den här listan kan bli hur lång som helst... 

Spännande blir det i alla fall att se hur mycket som orks göras i dag när jag kommer hem fr Jobbet.

Ha det hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0