Då var det Måndag igen..

Det har varit en lugn helg med kalas för mamsen på Lörda`n och fläktuppsättning på Sönda`n.. Äntligen sitter den på plats.
Jag är inte riktigt säker på dag men iaf så fick Pia en liten -dotter i förrra veckan
( Torsdags tror jag )

I dag blir det en lång dag på jobbet 07.15-19.00  SSSSEEEEGGGGTTTT!
Maria är sjuk och den enda vikarien som fanns ledig kunde komma först kl 12

Kanske jag skriver mer senare - Kanske inte


Ps   På Torsdag börjar buggen igen, det ska bli kul  Dock har jag inte sådana här kläder på mig på dansgolvet..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad kul med bugg,går du & Johan tillsammans?

2007-09-17 @ 11:23:04
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Trissan

Hej Malin . =) Hur är det ? Hur går det med Julius idag ? Jag hjälper ju gärna till som du vet, fast UTAN pengar som sagt . =P Ring eller smsa om det behövs . Många kramar

2007-09-17 @ 11:43:02
Postat av: Malin

Tessan!
Nej, jag går ensam, Johan skyller på att han vart nyopererad när jag började kursen..
Trissan! Enligt Johan så ska han komma i från jobbet så han hinner hämta Julius kl 17... Men tack endå Gullidej!

2007-09-17 @ 12:44:20
Postat av: Malin

Tessan!
Nej, jag går ensam, Johan skyller på att han vart nyopererad när jag började kursen..
Trissan! Enligt Johan så ska han komma i från jobbet så han hinner hämta Julius kl 17... Men tack endå Gullidej!

2007-09-17 @ 12:44:46
Postat av: Malin

Jag sta sta sta ma ma mar

2007-09-17 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0