BRÖLLOP????med förkyldning o en gråse-finne på hakan


Mycket, mycket tveksamt men endå....   Jag har bestämt mig för att försöka att gå på bröllopet i morgon. Jag mår fortfarande apa men det känns ( peppar, peppar ) faktist aningens bättre.
Jag pratade med Sirpa i dag, hon hade som tur var bokat in mig på salongen   i morgon ( trots att jag inte bekräftat detta ) TACK FÖR DET SIRPA!! så slipper jag i alla fall att tänka på det dära med att fixa mig, hon ska göra mig så snygg det går ( trots förkyldning ) i hår och med make up..

Jag ska se om jag orkar fixa mina naglar   i kväll så det slipps tänkas på i mrgn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kämpa på! Du lät ju inte allt för pigg häromdagen...hoppas att du känner dig bättre i morgon! Vilken lyx med besök hos frissan - smart planering. Själv ska jag se vad jag kan få till för friss med en härlig utväxt:-) Ses i morgon! Kram

2007-09-07 @ 21:19:34
Postat av: Tessan

Bloggtorka??
Hoppas du mår bättre samt att b-loppet blev bra.

2007-09-11 @ 07:59:30
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0