Barn-fria i kväll!!

 
Vi startade dagen med ett besök hos tandläkaren, Julius var mycket duktig och gapade fint.
Tandläkaren sa att han hade fina tänder och inga hål.
Jag har ju undrat och varit lite smått orolig över att han inte har tappat några tänder  än men tandläkaren lugnade mig och sa att det är såå olika från barn till barn samt att det är rätt så bra  " för då är ju dom nya skyddade längre"
Julius fick iaf en liten spegel och en snurra som han blev mycket glad för.

Sen åkte jag till jobbet och jobbade hela dagen ( sent skift )

Johan skulle hämta Julius kl 17 på fritids och ringde mig därifrån och sa att det nog kommer att ta tid innan dom kan komma och hämta mig.
Julius var jätteledsen och dom sprang och letade halvt i hjäl sig efter snurran som han hade tappat bort...

Då tog det som sagt ett tag innan dom kom och hämtade mig.
sen åkte vi iallafall till Torget
( jag hade lovat Julius att han skulle få någon liten sak om han varit duktig hos t-läk )
På torget rusade jag omkring för att försöka hitta en pyjamas till Julius ( Johan och Julius drog till leksaksaffären )
Jag hittade till slut en pyjamas samt lite andra kläder till Julle på H&M

Sen blev det en snabbis till Mc donalds för att köpa med mat till Julius och där efter hem till mamma och lämna av prinsen.
Han ska sova där i natt ( därav rubriken ) och vara ledig från skola/fritids i morgon.
 
Nu är jag och Johan hemma och har intagit varsin skön, barnfri position i soffan och nu är bara den stora frågan
VEM SKA ORKA GÅ TILL BUTIK OCH SHOPPA LITE GOGGA..
Jag vill ju gärna ha lite gott och tugga på till veckans höjdpunkt,
 min favorit-serie:


GREYS ANATAMY

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ligger borta vid gasklockan,men är bara för företag. Men det kan Johan fixa via P.
Ha en bra kväll,idag är det Gray´s :)

2007-09-26 @ 18:41:59
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0