Söndag, folk här hela dagen.

Vi hade bestämt att vi skulle åka och hälsa på hemma hos familjen Standner i dag men vi fick stanna hemma för Richard ringde och sa att han och Magnus skulle komma och bygga och grejja lite här, det var dörren in till klädkammaren från Julius rum som stod i högsta prio, den skulle bort och en vägg skulle upp. Så här såg det ut innan  å så här efter
Jag är så spänd på det färdiga resultatet, målarn kommer ju i veckan och tapetserar.

I alla fall så kom Sandra Magnus, Sebastian och Adam hit i stället, Basse och Adam hade en present med sig till Julius, en ny hamster. Julius blev jätteglad och han döpte den lille till Bullen.

Senare när Strandner-familjen hade lämnat Hammarvägen kom Marika och Tobbe på middag. Grillen åkte fram och Johan kockade i hop massa gott, gott, gotti gott gott. Jag och Marika satte upp gardinstång och gardiner i Julius vardagsrum
image314

Efter maten slängde vi oss i soffan proppens  mätta och kollade på  en Robert Gustavsson-dvd och Miami ink.

Jag slänger in några före bilder på det övriga som ska göras i veckan.
image315
Mitt och Johans sovrum ska tapetseras och så även hallen där uppe
image316

Oki, det va det om detta. ha det hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0