Nytt val av tapeter ( igen )

Jag blir så trött, killen fån tapetaffären ringde mig i morse och sa att tapeterna vi hade beställt  var slut på huvudlagret. Alltså blev det en tur till Sisjön och välja nya tapeter i dag.
Jag är inte helt hundra procentigt nöjd med valet men jag ska säga att det blev en hel del bläddrande i kataloger. Av 500 tapetkataloger var 498 helt fel, det verkar som om alla vill ha storblommiga tapeter för det var det enda som fanns.  Ja ja, jag ska surfa runt lite nu och se om jag kan hitta dem tapeterna som vi i alla fall till sist valde.

Tillbaka....   Nä,, jag hittade sidan men det fanns bara bilder på rätt tapeter fast i fel färger så jag får väl när tapeterna har kommit och sitter uppe fota dem och lägga ut dem här så ni får se resultatet.he

Det blev Mc donalds på väg hem och nu efter maten ligger Johan och Julius i soffan och kollar på Ice age 2 och jag sitter här.

I morgon ska jag hem till Bom shacka lacka - shacka lacka Bia och träffa hennes gitarr-granne, Vi ska synka oss lite inför Lördag. Då ska jag sjunga ett par små truddilutter på Nea´s dop.
 
--------------------  ♥ ♥ ♥  --------------------

Kommentarer
Postat av: Pia

Bom bom...... :-)

2007-11-20 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0