Nu råder kaos och katastrof hemma hos oss

Det ser inte klokt ut hemma hos oss nu.
Julius rum:   Vårat sovrum:

I dessa rum kan vi ju givetvis inte bo nu,så nu bor vi så här ( som Tajkon )
 
I dag åkte i alla fall Johan och hämtade de nya tapeterna så på Måndag lär väl dom börja åka upp på väggarna.

Julius har i dag fått sin första julklapp, ett på skrillor, dom ska ju med skolan åka skridskor en gång i veckan.
så detta blev en förskottsjulklapp från morfar med familj.
image333
Han blev jätteglad och tyckte att dom va supertuffa.

I morgon är det späckat schema, Jag ska: Först upp ducha och göra mig i ordning.
Johan kör Julius till farmor och farfar och åker sen och jobbar.
Jag hoppar på buss, spårvagn, buss och åker hem till Pia. Jag ska vara där senast 12.30 så vi får en liten stund på oss att repa.
Dopet börjar kl 14 och strax därefter är det dags för sing a long song, Jag ska ju sjunga två sånger på Neas dop, lite pirrigt måste jag erkänna men rätt ok endå...
Efter dopet så drar jag vidare till nästa ställe. Nu är det Anna-maja som ska ha kalas, vet inte riktigt hur jag ska lösa det med Julius, kanske kan jag få svärmor och svärfar att hämta mig i Masthugget och sen köra mig och Julius till Lilla grevegård.
Ja, ja det löser sig nog. 
Johan slutar väl vid 21-tiden  så han lär väl vara hos Maja vid 22 nångång och då är det väl lagom att avrunda. Då ska det bli skönt att komma hem, känner det redan nu.


Nu sitter jag och slappar framför datorn men snart är det dags att ta tag i matlageriet så vi kan få nån mat i kistan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0